Jump to content

GTA4 endast online????


STATUS
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja vi skulle få bredband här men efter halva väggen så slutade dom. Varför? Ja det fanns inga pengar. Skit snack. Det kommer dom jämt me. Fy fan. Nä så det fick bli ADSL. Jaja det är la okey typ. Men jag tycker det är dåligt att det inte är fler som inte får bredband. För jag känner många som måste använda modem än. Tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vi skulle få bredband här men efter halva väggen så slutade dom. Varför? Ja det fanns inga pengar. Skit snack. Det kommer dom jämt me. Fy fan. Nä så det fick bli ADSL. Jaja det är la okey typ. Men jag tycker det är dåligt att det inte är fler som inte får bredband. För jag känner många som måste använda modem än. Tyvärr.

:Dhehe...den skitkommunen där jag bor har inte lust å skaffa bredband...varken adsl eller riktigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-_-hit kommer det ADSL när det är föråldrat...om vi har tur...

som jag har sagt förut: ADSL kommer hit om 1,5-2 år! Men eftersom din låssas farsa har så j*vla mykke pengar så varför köper han inte det där j*vla satelit paketet?? varför sålde han sin villa för och flyttade in i en 2:a jo...därför att han har inte råd! och en ambulansförare får inte jobba 25 timmar i sträck!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

som jag har sagt förut: ADSL kommer hit om 1,5-2 år! Men eftersom din låssas farsa har så j*vla mykke pengar så varför köper han inte det där j*vla satelit paketet?? varför sålde han sin villa för och flyttade in i en 2:a jo...därför att han har inte råd! och en ambulansförare får inte jobba 25 timmar i sträck!

jo du...det får dom visst...bara för att din farsa e pensionär...och ni inte har råd...men han ville kanske inte ha något hus så han sålde de.... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo du...det får dom visst...bara för att din farsa e pensionär...och ni inte har råd...men han ville kanske inte ha något hus så han sålde de.... ;)

ett sånt paket kostar 50.000 typ! Varför köper ni inte?? Och jag har iaf en pappa, din vill ju inte ens veta av er! säg som det e...du har ljugit från första början..han har inte dom där miljonerna på kontot..Då skulle han inte trängas i en 2:a i kungsbacka...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...