Jump to content

Half-Life


Humbug
 Share

Recommended Posts

Jag är på en bana som heter Surface Tension.

Den börjar med att man kryper i ett rör å då öppnar en marine en lucka å kastar in en fjärrstyrd bomb... hajar ni vilken bana?

Aja man stöter på en smurf som man behöver (eftersom man losar om han dör).

Min fråga är vad ska han göra han kan bara vistas i två rum, ett rum me ett trasigt skrivbord å ett rum me en sifferkodsdörr.

Jag trodde att han skulle öppna dörren men han vägrar :)

Vaaaaaaaaaaaa ska man göra :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörhum... Han står typ på taket va?(Eller så är det ett bombat rum, skit samma) Ok, snacka med honom så han följer efter dig, sen går du ner till "sifferdörren" så han öppnar den. Spring runt lite kring själva siffergrejen så han kommer dit. Sen kommer ni ut (vet inte om det tar ett tag eller om det är direkt) så går ni till ett litet vaktbås typ vid en nerfälld bom (det ligger ett gevär där). Han kommer börja greja med en grej, sen är en dörr öpen. Quicksave:a, sen skjuter du honom. :angry: Taadaaa. Om det inte går så kolla gamefaqs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörhum... Han står typ på taket va?(Eller så är det ett bombat rum, skit samma) Ok, snacka med honom så han följer efter dig, sen går du ner till "sifferdörren" så han öppnar den. Spring runt lite kring själva siffergrejen så han kommer dit. Sen kommer ni ut (vet inte om det tar ett tag eller om det är direkt) så går ni till ett litet vaktbås typ vid en nerfälld bom (det ligger ett gevär där). Han kommer börja greja med en grej, sen är en dörr öpen. Quicksave:a, sen skjuter du honom. :D Taadaaa. Om det inte går så kolla gamefaqs.

Då hade jag rätt i mina aningar om att han skulle öpnna dörren :angry:

Men även fast han står typ tio cm ifrån så bara vänder han sig mot mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...