Jump to content

vad vill du


maik
 Share

vad vill du att nästa gta spel ska inehålla  

44 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

jävla äckel, vill du döda oskyldiga barn?!?! :angry:

jag märker att du vill ha ett finfint spel, i Postal 2 finns poliser, civila, hundar, katter, elefanter, orkestrar, kändisar (:) m.m

www.gopostal.com

Jag tror man aldrig skulle få ha barn i gta spelen så jag säger SKÄMS på dig maik.

Själv skulle jag vilja ha större yta att spela på och att man kunde flyga hööööööööögt med helikoptrarna och kunna gå längst upp i ALLA skyskrapor. Det skulle vara nåt

Redigerad av MP5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror man aldrig skulle få ha barn i gta spelen så jag säger SKÄMS på dig the big vercetti.

Själv skulle jag vilja ha större yta att spela på och att man kunde flyga hööööööööögt med helikoptrarna och kunna gå längst upp i ALLA skyskrapor. Det skulle vara nåt :D

:'( jag gillar formel 1. :angry: Vad då barn? det var ju maik som gjort den här. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha större spelyta!!! typ...kanske att först är man i Liberty. När man har klarat dom uppdragen Ringer Salvatore och säger att du måste till vice city (alltså i nutiden) när man har klarat den ska man till San Andreas å sen tillbaka till Liberty och döda Alla och ta över stan <_<

Typ 1000 Uppdrag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha större spelyta!!! typ...kanske att först är man i Liberty. När man har klarat dom uppdragen Ringer Salvatore och säger att du måste till vice city (alltså i nutiden) när man har klarat den ska man till San Andreas å sen tillbaka till Liberty och döda Alla och ta över stan <_<

Typ 1000 Uppdrag!

Hur roligt är det att ha samma städer och samma karaktärer :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
du kan ju börja först med att stava rätt på röstningen

och jag skulle vilja se en 1930-tals stad som liknar Chicago när gangstrarna a la Al Capone härjade där....

jävligt grymt spel skulle det vara...

spela mafia...

Jag vill att det ska vara nutid, och nån "riktig" stad...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...