Jump to content

3 uppdraget


MP5
 Share

Recommended Posts

Har ni några bra tips hur man klarar det. Man är ju för f*n halvdöd när man har kommer till det där rummet där någon håller något föredrag innför en massa folk på övre våningen :blink: Även fast jag inte tar fram vapnen förnst jag ska gå uppför trappan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag är inte så bra på att förklara men. Ta fram pistolerna direkt när du går in skjut ner alla gubbar. spring sen upp för trappen gå in i rummet där upppe håll in aim knappen (R1) skjut all som vanligt. vänta en stund i det rummet. gå sedan in föredrags rumet döda alla. spring och ställ dig vid trappen håll in aim knappen skjut gubben som kommer upp. gå ner för trappen. ställ dig mot väggen och hoppa fram och skjut en gubbe som står där. gå ner i källaren skjut dom i trappan ställ dig mott vägen skjutt gubben bakom lådan sjukut han som springer fram med AK 47. spring fram till väggen lägre bort och skjut på dom dvå gubbarna som står där DÖDA DOM INTE.. spring bort till lådan där gubben stog huka dig (X) skjutta alla som kommer. Klart klarat upp draget. Bil jakten hjälper jag dig inte med :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...