Jump to content

www.telia.se!!


Joey
 Share

Recommended Posts

Jag försöker lägga upp min hemsida på telia.se men det J*vla b*g programmet bara J*vlas med mig jag blir tamef*n galen! Dom säger så här:

Öppna ftp-klienten

När du har några sidor som du känner är klara för att lägga upp på Internet skall dessa laddas upp till servern. Öppna ftp-klienten och lägg in uppgifterna om din hemsidesplats.

Värddatornamnet (Hostname) ska vara w1.xxx.telia.com, där xxx är de tre första siffrorna i ditt användarnamn.

Användarnamnet (Username) ska vara uxxxyyyyyy (där xxxyyyyy byts mot dina egna siffror i användarnamnet).

Lösenordet (Password) ska vara det som framgår av dina abonnemangshandlingar.

Anslut dig till hemsidesservern och ladda upp filerna. Du behöver inte ange någon särskild startkatalog (underbibliotek). Allt eftersom du får fler och fler sidor kan det dock vara bra att ha lite ordning på sidorna så att du enkelt hittar bland dem.

Jag gör allt det men B*g-FTP-programmet säger: no host found!! vad ska jag göra??? blir så J*vla förbannad!! (svordommar) HJÄLP!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...