Jump to content

Inloggnings fel/tekniskt fel på min dator


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej!

Har ett lösenord för att kunna starta.

När jag precis startade datorn och inloggningsrutan kom fram vägrade den acceptera lösenordet. Inget felaktigt lösenord det vet jag till 100%.

Får följande meddelande: "tjänsten User profile service misslyckades med inloggningen. Det går inte att läsa användarprofilen."

Vad innebär detta och hur kan man lösa det? Måste akut in i datorn.

Tack på förhand//Vice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Har ett lösenord för att kunna starta.

När jag precis startade datorn och inloggningsrutan kom fram vägrade den acceptera lösenordet. Inget felaktigt lösenord det vet jag till 100%.

Får följande meddelande: "tjänsten User profile service misslyckades med inloggningen. Det går inte att läsa användarprofilen."

Vad innebär detta och hur kan man lösa det? Måste akut in i datorn.

Tack på förhand//Vice

0. här

1. Testa starta om

2. Flera konton?

3. Starta i felsäkert läge

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

0. här

1. Testa starta om

2. Flera konton?

3. Starta i felsäkert läge

har startat om, kommer till logga in victor och texten blir smma

Har bara ett konto tror jg och när jag trycker på pilen som väljer konton står det inloggning misslyckades.

har nu försökt återställa får då denna text: "systememåterställningen kunde inte genomföras. Datorns filer och inställningar har inte ändrats.

Information: Det gick inte att hämta filen (c:/) från återställningspunkten.

Ett okänt fel inträffade under systemåterställningen (0x8000ffff)

Du kan försöka köra systemåterställningen igen och välja en annan återställningspunkt. Om du fortsätter se det här felet kan du prova en avancerad återställningsmetod. Mer information finns i vad är återställning?"

Vad innebär detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har startat om, kommer till logga in victor och texten blir smma

Har bara ett konto tror jg och när jag trycker på pilen som väljer konton står det inloggning misslyckades.

har nu försökt återställa får då denna text: "systememåterställningen kunde inte genomföras. Datorns filer och inställningar har inte ändrats.

Information: Det gick inte att hämta filen (c:/) från återställningspunkten.

Ett okänt fel inträffade under systemåterställningen (0x8000ffff)

Du kan försöka köra systemåterställningen igen och välja en annan återställningspunkt. Om du fortsätter se det här felet kan du prova en avancerad återställningsmetod. Mer information finns i vad är återställning?"

Vad innebär detta?

Kört felsäkert läge och gjort en ny användare?

Din användare på datorn är korrupt och du behöver göra en ny. Annars är att formatera också en lösning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...