Jump to content

X-Men: Days Of Future Past


Crusader
 Share

Recommended Posts

Bryan Singer har nu avslöjat att uppföljaren på X-Men: First Class blir baserad på den populära Days Of Future Past serien och kommer ha dess namn. Det blir den första X-Men filmen till att bli baserad på en specifik serie men frågan är hur när den kommer vara. Min gissning, med tanke på hur de tidigare filmerna har varit, inte alls nära utan mer inspirerad av serierna. Men det låter ändå väldigt intresant. De har sagt att de ska ta från serierna men också lägga till en massa nytt.

Den stora frågan är såklart om Kitty Pryde kommer vara huvudrollen även här. Med tanke på att First Class utspelade sig många år innan hon ens var född och det här räknas som en uppföljare så är känns det tveksamt. Wolverine är också en stor del av den här storyn i serierna så jag undrar om han kommer ha en större roll den här gången.

En av de intresantaste grejorna är att de verkar vilja göra med den här filmen är att knyta samman hela X-Men filmuniversumet så kanske blir det mer än en uppföljare på First Class och mer mer en uppföljare på alla filmerna?

Jag ser iallafall mycket fram emot det här. :)

Källa

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...