Jump to content

C & C generals


Danne
 Share

Recommended Posts

ja jag håller med filmerna är coola men det är lite roligt när vissa tank förstör en annan med ett skott... ;)

och när man skjuter på nåt explosivt så halva basen sprängs...ha du provat skjuta på chinas kärnkraftvärk... det smäller som bara den...grymt...det verkar som om vi e de enda på gta sajten som har generals...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag hade men det krabbade när jag skulle installera om det fel på nån film fil på cd-2

jag installerade spelet först från en kompis (bränd) då funkade det men sen av nån anledning ville jag installera om det med skivorna jag brände men det bar fel på nån film fil på cd2,, men jag får väll skylla mig själv man får räkna med sånnt ibland med brända versioner

jag ska kanske köpa det istället när priset sjunkit lite det kostar typ 429kr vilket är dyrt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag hade men det krabbade när jag skulle installera om det fel på nån film fil på cd-2

jag installerade spelet först från en kompis (bränd) då funkade det men sen av nån anledning ville jag installera om det med skivorna jag brände men det bar fel på nån film fil på cd2,, men jag får väll skylla mig själv man får räkna med sånnt ibland med brända versioner

jag ska kanske köpa det istället när priset sjunkit lite det kostar typ 429kr vilket är dyrt. ;)

jag vet det e lite dyrt...men det e kul...jag hade the sims br#nt...hela datorn höll på att crasha..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag vet det e lite dyrt...men det e kul...jag hade the sims br#nt...hela datorn höll på att crasha..

aj da inte bra ;)

det är ofta så för mig när jag bränner brända spel det blir alltid nått fel vid installtion men när man spelar blir det inga fel

lustigt men ja som sagt det får man räkna med det sker påå egen risk om man säger så B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag har sprängt atombombs huset... Så var det för mig och så att cd 2 inte funka men jag brännde om det och då funka det. Det är väll bara vi tre som tycker om strategi spel. Jag tycker inte om det så mycket men alla red alert splen är skit roliga tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag har sprängt atombombs huset... Så var det för mig och så att cd 2 inte funka men jag brännde om det och då funka det. Det är väll bara vi tre som tycker om strategi spel. Jag tycker inte om det så mycket men alla red alert splen är skit roliga tycker jag.

ja jag älskar också strategi spel...framför allt red alert spelen och generals...men jag tycker ju också om gta spelen och nightfire balnd annat...och sen datorn nästan krashade så har jag inte installerat det igen...man vill ju inte att den ska krasha igen...eller typ krasha totalt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja det är tråkigt att datan skulle kracha den dan man ska instalera något och väntat jätte länge. :'(

så är det ju fakttiskt...men man tröttnar på det ibland men man nog låna från kompisar och installera...jag har de senaste i orginal...på semester och unleashed...och livin it up...men jag har en kompis som har dom som ajg saknar så det e bara att fixa... har klarat alla china och usa uppdrag och nästan alla gla uppdrag nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag har sprängt atombombs huset... Så var det för mig och så att cd 2 inte funka men jag brännde om det och då funka det. Det är väll bara vi tre som tycker om strategi spel. Jag tycker inte om det så mycket men alla red alert splen är skit roliga tycker jag.

tack för informationen (w00t)-_- jag ska testa att bränna om det men ska man göra en data cd så man lägger dit alla filer man ska ha för hand

eller bara kopiera cdn >_<

jag tycker väldigt mycket om strategi spel ja vet inte hur länge jag har suttit med warcraft3 -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag har sprängt atombombs huset... Så var det för mig och så att cd 2 inte funka men jag brännde om det och då funka det. Det är väll bara vi tre som tycker om strategi spel. Jag tycker inte om det så mycket men alla red alert splen är skit roliga tycker jag.

Jag gillar StategiSpel!

Red Alert 2 är skit KUL >_<(w00t)-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...