Jump to content

Crash!


 Share

Recommended Posts

Hallå!

Alright, tänkte att häromdagen skulle jag börja lira lite GTA SA igen... Men fuck heller att datorn låter mig göra det. Problemet är lite konstigt så försök att hänga med då det inte är lätt att förklara...

Jag har två olika versioner av GTA SA installerat. båda version 1.0, ett moddat och ett original, såhär lyder mina symptom

Moddat: Här kan jag starta spelet och komma in. CJ står vid flygplatsen och introt flyger förbi. Sen om jag har tur så kan jag få sätta mig på cykeln och cykla i 2 sek sen dör spelet, ibland kanske jag inte ens kommer in i spelet överhuvudtaget efter introt utan det dör direkt, då tänkte jag att det kan ha helt och hållet med att det är en mod eller så som ligger och stör i bakgrunden så jag måste ominstallera spelet, basic right?

Omoddat: Spelet kraschar direkt innan man kommer till menyn... No question about it! Bara tvärdör.

Jag har försökt att installera om spelen, kollat installationen, använt alla olika kompatibilitets-tjafset, sökt på google, uppdaterat mina drivrutiner, petat i örat, använt tandborste men inget fungerar...

Pl0x Gtasajten, hjälp mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...

Kan inte påstå att jag förstår alltför mycket egentligen... moddat funkar det, men inte omoddat... Kan det inte vara så, att någon modd innehåller dolda drivrutiner som får allt att rulla på? :unsure:

Annars kan jag tyvärr inte ge så många andra tips än att kanske försöka få tag i en lite äldre dator till en billig penning, för jag antar du kör på Windows 7 eller Vista?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...