Jump to content

Telia Säker Surf problem


slobbann
 Share

Recommended Posts

Igår märkte jag att symbolen för Windows säkerhetscenter kom upp. Öppnade upp säkerhetscenter och såg att på

mitt virusskydd stog det "Föråldrad". Öppnade du mitt virusskydd(Telia Säker Surf)

och där står det "Datorn är inte skyddad. Sök efter de senaste uppdateringarna"

Trycker då på uppdatera och jag får fram "Produkten är redan uppdaterad."

Har kollat och versionen jag har är den senaste. detta har kommit fram massvis med gånger. dock bara för ungefär 2sekunder. Men nu stanna det, funkar inte att starta om datorn. Kan inte heller ladda ner uninstal filen från telias sida av någon anledning.

Någon som har en lösning? eller samma problem?

Redigerad av slobbann
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår märkte jag att symbolen för Windows säkerhetscenter kom upp. Öppnade upp säkerhetscenter och såg att på

mitt virusskydd stog det "Föråldrad". Öppnade du mitt virusskydd(Telia Säker Surf)

och där står det "Datorn är inte skyddad. Sök efter de senaste uppdateringarna"

Trycker då på uppdatera och jag får fram "Produkten är redan uppdaterad."

Har kollat och versionen jag har är den senaste. detta har kommit fram massvis med gånger. dock bara för ungefär 2sekunder. Men nu stanna det, funkar inte att starta om datorn. Kan inte heller ladda ner uninstal filen från telias sida av någon anledning.

Någon som har en lösning? eller samma problem?

Är nog bara windows som inte fattar att den är uppdaterad :) Inget att oroa sig över

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...