Samet Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Tja! Jag ska ta med min PSP (För att jag har Liberty City Stories ) när jag åker på semester, så jag undrar om det blir något problem vig tullen och sånt, jag ska åka Turkish Airlines. Om det är någon som har flygit Turkish Airlines och har haft med sig en PSP med sig, så kan ni höra av er om det går bra eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Ta den i handbagaget. Det är inte direkt ovanligt att man har med sig sådant på planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Precis som Gof sa så är det chill. Fast använd den inte förrens planet är i luften, när planet taxar/lyfter/stiger/landar/ect får man inte använda elektronik. Vill ju inte göra dem sura ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 3 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Okej!, Får se om det går bra, tusen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts