Troxie Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Yo. Behöver ett nytt grafikkort helt enkelt. Får kosta max några hundra över tusenlappen. Har ett Geforce GT 220 atm och det är helt åt helvete när det gäller spel. Datorn är en märkesdator och har pci-e slot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Radeon HD5750 eller HD5770, yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Awesomesauce! Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Sådär kortet har anlänt och..... det var för stort! Istället för att starta en ny tråd frågar jag här; Om man har en sådan monstergaranti till datorn som täcker ungefär allting, blir den värdelös och slutar gälla om jag klipper lite i chassit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Sådär kortet har anlänt och..... det var för stort! Istället för att starta en ny tråd frågar jag här; Om man har en sådan monstergaranti till datorn som täcker ungefär allting, blir den värdelös och slutar gälla om jag klipper lite i chassit? Normalt blir den värdelös om du öppnar datorn men allting beror på hur kräsna de är på suporten. vissa bryr sig inte, andra är stenhårda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts