Vice. Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Detta passar på flera ställen men väljer att posta det här då det kan vara tv-relaterat. I alla fall: När jag spelar GTA IV lost and damned och sätter mig i taxin så är destinationerna så jäkla suddiga att man inte ser vad det står. Det är bara en röd suddig fläck. Och även hela bilden är småkass. Det liksom är ett diskret "myrornaskrig" hela tiden. När jag laddar "vanliga" gta IV och sätter mig i taxin är destinationerna klara. Beror detta på PS3:an, Tv:n eller på dlc:t ljag laddat ner?! Min tv HAR inte varit helt pålitlig sedan jag köpte den, men eftersom det bara verkar vara så enbart vid Last and damned börjar jag fundera på om det är pga av det. Har fler haft detta problem med detta Dlc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Tjock-TV? Kanske det är något fel på skivan annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Tjock-TV? Kanske det är något fel på skivan annars? 42" full HD. Det märkliga är ju att det INTE är så vid vanligt gta iv spel. Det är bara LD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
abc Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Detta passar på flera ställen men väljer att posta det här då det kan vara tv-relaterat. I alla fall: När jag spelar GTA IV lost and damned och sätter mig i taxin så är destinationerna så jäkla suddiga att man inte ser vad det står. Det är bara en röd suddig fläck. Och även hela bilden är småkass. Det liksom är ett diskret "myrornaskrig" hela tiden. När jag laddar "vanliga" gta IV och sätter mig i taxin är destinationerna klara. Beror detta på PS3:an, Tv:n eller på dlc:t ljag laddat ner?! Min tv HAR inte varit helt pålitlig sedan jag köpte den, men eftersom det bara verkar vara så enbart vid Last and damned börjar jag fundera på om det är pga av det. Har fler haft detta problem med detta Dlc? Gå in på options och stäng av noise effect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Gå in på options och stäng av noise effect. Vad är Noise effect? Har jag aldrig sett. Skall se om det finns och fungerar. Tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
abc Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Vad är Noise effect? Har jag aldrig sett. Skall se om det finns och fungerar. Tack för tipset. Noise effect är typ det "myrornas krig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Noise Effect lades till i TLAD för att ge spelet en mer filmisk känsla. Jag stängde av det, det första jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Noise Effect lades till i TLAD för att ge spelet en mer filmisk känsla. Jag stängde av det, det första jag gjorde. Filmisk känsla? Det sabbar ju hela spelet. Kan ju inte läsa vad det står på taxin över huvudtaget. Och bilden är helt flimrig. Vem vill spela så. (gick det bra med dlcna från mig btw?) abc: SJUKT många tack! Bilden är kristallklar igen. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Ajuste! Glömde det Stängde av den det första jag gjorde, sen glömde jag bort att den fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Filmisk känsla? Det sabbar ju hela spelet. Kan ju inte läsa vad det står på taxin över huvudtaget. Och bilden är helt flimrig. Vem vill spela så. (gick det bra med dlcna från mig btw?) abc: SJUKT många tack! Bilden är kristallklar igen. <3 Bara att vara glad över att det faktiskt går att ta bort filtret. Ja, det gick bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts