Jump to content

GTA IV Vägrar Starta (PC)


zyndroM
 Share

Recommended Posts

Hej, jag visste inte vart jag skulle vända mig så jag kollar här. Nu är det så att eftersom rockstar har lagt säkert 2-3 år på att skapa ett så jävla anti-pirat-kopia-program som det bara går så har hela SKITEN blivit korrumperat och jag kan inte spela pga rockstar social klubb eller vad det heter. Jag köpte spelet för 600 kr, fick igång det som en klocka och spelade ut spelet. Nu har det gått 6 månader och jag har glömt bort handlingen och är fett sugen på att spela igen. Efter att ha suttit i 4 timmar så får jag till slut ett meddelande : "Failed to launch application, prolly blocked by parental control or w/e, but what do we care?" Det finns FÖR HELVETE INGEN PARENTAL CONTROL PÅ WINXP. Snälla, jag är så jävla förbannad att jag snart spyr, vad ska jag göra? I helvete heller att jag betalar 600 kr för att spela ut det EN gång.

Japp, jag har:

En jävligt bra dator.

Laddat ner senaste patchen.

Installerat om spelet 3 gånger.

Sorry om det är luddigt skrivet, men vet någon vänlig själ vad felet är? Eller om jag gör nåt fel? (Tvivlar jag ju dock på.. :o)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...