Jump to content

cleo3 mod


kimzor
 Share

Recommended Posts

Hej jag har ett problem med mitt gta sa jag såg en film på youtube om ett slags mod som heter cleo3 och jag har installerat det och det fungerar men jag undrar då hur får man upp det inne i spelet?

är det någon som vet hur man gör eller som kan hjälpa mig adda då msn kimzor_93@hotmail.com

/// kim

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag har ett problem med mitt gta sa jag såg en film på youtube om ett slags mod som heter cleo3 och jag har installerat det och det fungerar men jag undrar då hur får man upp det inne i spelet?

är det någon som vet hur man gör eller som kan hjälpa mig adda då msn kimzor_93@hotmail.com

/// kim

Har du laddat ner någonting extra som gravity gun?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag har ett problem med mitt gta sa jag såg en film på youtube om ett slags mod som heter cleo3 och jag har installerat det och det fungerar men jag undrar då hur får man upp det inne i spelet?

är det någon som vet hur man gör eller som kan hjälpa mig adda då msn kimzor_93@hotmail.com

/// kim

cleo mod är ett slags mod som gör att du kan använda andra mods, te.x player changer, Police Chase, Police Backup, os.v

du installerar den genom att lägga den på din gta map. och lägga in dom filerna du laddar ner i CLEO Mapen.

du kan ladda ner cleo mods om du söker på google '' Gta:Sa Cleo mods Zaz''

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...