Jump to content

Bounce RP!


Recommended Posts

Tjenare allihopa.

Jag och 2 andra har öppnat en ny SA-MP Role Play server, och tänkte skriva lite här om den med tanke på att vi letar efter nya spelare :D

Våran server är baserad på Sin City scriptet som vi har köpt för 80$ och är mySQL baserat vilket ger oss en grym stabilitet och låter oss hjälpa våra spelare mycket mer än med ett traditionelt script.

Tanken med vår server är ju som med alla andra servrar att man ska ha kul, det är det viktigaste! Men vi vill få till det där lilla som gör så alla trivs på vår server och fortsätter att spela, våran dröm är att bygga ett stort Community där alla känner att dom vill vara en del av.

Det är som vanligt, du kan köpa bil, bizz och hus som vanligt (Vi kan till och med göra hus åt dig in-game så du får ditt hus där du vill ha det).

Mafia / gäng funktion finns det också, en admin kan göra en mafia till dig om du vill så kan du bygga upp den och utveckla familjen mer.

lite information om servern:

IP:174.37.74.50:3090

Slots: 30 just nu, men vi kommer utöka det när servern börjar växa

Forum: http://bounceRP.smfforfree.com

Admins: Vi är bara 3 admins just nu, men när servern växer så måste vi också utöka Admin teamet

Om du har några frågor så är det bara att att fråga mig här på forumet så ska jag göra mitt bästa för att du ska få ett bra svar :(

-Bounce RP Administration Team

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...