Jump to content

Buss bugg?


Sammy
 Share

Recommended Posts

Idag spelade jag VC på min PS2. Jag hade två stjärnor, jag såg en buss släppa av folk på en busshållsplats så jag tog å jacka bussen och på nåt sätt så körde bussen av sig själv (de var som om jag var passageraren). Bussen fastnade sedan mellan en vägg och ett trä, jag försökte backa ...men de var inte jag som körde ..så jag gick ut och in igen i bussen och backade, då gick de :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
Idag spelade jag VC på min PS2. Jag hade två stjärnor, jag såg en buss släppa av folk på en busshållsplats så jag tog å jacka bussen och på nåt sätt så körde bussen av sig själv (de var som om jag var passageraren). Bussen fastnade sedan mellan en vägg och ett trä, jag försökte backa ...men de var inte jag som körde ..så jag gick ut och in igen i bussen och backade, då gick de :D

Fattar inte riktigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag spelade jag VC på min PS2. Jag hade två stjärnor, jag såg en buss släppa av folk på en busshållsplats så jag tog å jacka bussen och på nåt sätt så körde bussen av sig själv (de var som om jag var passageraren). Bussen fastnade sedan mellan en vägg och ett trä, jag försökte backa ...men de var inte jag som körde ..så jag gick ut och in igen i bussen och backade, då gick de :(

asså vah :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag har ett svagt minne av att det du beskriver hände mig en gång när jag spelade Vice City på PC. Som om spelet av någon anledning får för sig att du är en vanlig AI-styrd fotgängare som skall med bussen.

Tyvärr är ju de AI-styrda busschaufförerna inte så överdrivet smarta, så det dröjer väl inte länge innan de fastnar på något idiotiskt sätt.

Redigerad av Charles Foster Kane
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...