Jump to content

GTA San andreas - Old Times....


Erixx
 Share

Recommended Posts

Håller absolut med dig! Själv var man helt galen att utforska skogen runt sågverket mitt på natten, helst i ett nedsläckt rum, bara för att kolla om Leatherface verkligen fans. Och även om man visste att det vara bar falska rykten så var det skitkul ändå! :D

San Andreas ägde, och det gör det fortfarande!

Those were the days :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja! San Andreas ägde! Jag älskade att springa runt vid sågverket och söka efter Leatherface. Precis som NäästY skrev, så ska man vara i ett ned släckt rum.

Själv har jag bara ett öitet fönster i mitt rum vilket gör det läskigare. Om det är mitt på da'n som jag spelar det så drar jag ner rullgardinen stänger dörren och spelar till ögonen blöder! Sen kommer mamma och säger att det är lunch och då får jag jävligt ont i ögonen för allt ljus!

Minns när jag och bror min såg nån Leatherface film, då sa han att en av hans kompisar hade sett Leatherface på San Andreas. Och det var samma dag som vi klarade ut det, så vi såg klart på filmen och spelade San Andreas typ 5 timmar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SKönt att det fortfarande finns kvar SA spelare som fortfarande spelar xD

Jag har faktiskt inte lirat SA sen i somras tror jag :) Slutade när jag tjackade min Fläskbox720 och köpte GTAIV.

(Totalt off-topic här men iaf.)

Jag köpte mitt GTAIV den 11:e september, samma datum som WTC-attacken (World Trade Center). Dagen efter så kom jag att tänka på att GTAIV utspelar sig i Liberty City vilket är en mer eller mindre ren kopia på New York City, vilket WTC-attacken hände i.... Real creapy spooky här :)

Höhö, men whatev..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt inte lirat SA sen i somras tror jag :) Slutade när jag tjackade min Fläskbox720 och köpte GTAIV.

(Totalt off-topic här men iaf.)

Jag köpte mitt GTAIV den 11:e september, samma datum som WTC-attacken (World Trade Center). Dagen efter så kom jag att tänka på att GTAIV utspelar sig i Liberty City vilket är en mer eller mindre ren kopia på New York City, vilket WTC-attacken hände i.... Real creapy spooky här :)

Höhö, men whatev..

Förutom att det hände 2001.

Jo, ibland önskar man att GTA SA var helt nytt.

Känns lite meningslöst att spela det just för att man redan klarat det, och grafiken inte är den bästa. Det sitter i psyket på mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...