gtaskater Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Hej jag undrar om man bara kan använda (AA) batterier men R6 instället för LR6 som det står att man ska använda annars kan det börja brinna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Hej jag undrar om man bara kan använda (AA) batterier men R6 instället för LR6 som det står att man ska använda annars kan det börja brinna ? Börjar inte brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Hej jag undrar om man bara kan använda (AA) batterier men R6 instället för LR6 som det står att man ska använda annars kan det börja brinna ? Vet du vad en . är? Det är en sådan man använder för att skapa flera meningar istället för en lång. Ja, det tror jag man kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 8 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Men ALLVARLIGT NI SOM HAR TESTAT DET FÅR SVARA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 WAAAH WAAAH SRSLY. Dator och teknik maybe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Men ALLVARLIGT NI SOM HAR TESTAT DET FÅR SVARA ! Vad gapar du för!? Testa själv om du inte gillar våra svar... Tänk efter lite, tror du själv att det skulle börja brinna?! Antingen så fungerar det eller så gör det, det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 8 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Men sorry jag såg inte att jag skrev med stora bokstäver. Men det är darför jag frågar är jag vill ju inte att min kontroll går sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Men sorry jag såg inte att jag skrev med stora bokstäver. Men det är darför jag frågar är jag vill ju inte att min kontroll går sönder Np. Då har du fått ditt svar nu, det börjar inte brinna. Bara att trycka in dem och se om det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 8 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Men om den som sa att det inte börjar brinna då måste han veta om det funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 (redigerad) Men om den som sa att det inte börjar brinna då måste han veta om det funkar? Men det är ju bara att stoppa i och testa... Skillnaden på dom olika typerna är hårfina. LR6 är alkaliskt medans R6 är av brunstenstyp. Din handkontroll kommer inte att explodera, börja brinna eller liknande. Redigerad 8 december, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts