Jump to content

Stryktipset/Lången


Febbos
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

okok, hur ofta brukar det du skriver sitta då?

Det beror alldeles på. Flera som ger tips fegar med odds på runt 2.00 sammanlagt!. Jag anser att om man ska ge tips så ska det väl ändå vara någonting som inte en 5åring kan skrapa ihop :P . Men relativt ofta går tipsen in (o exakt när jag skrev det där gjorde AIK 1-0 :D ) :P. Jag brukar vara ganska medveten om hur stor chans det är att ett tips går in. I dagens inlägg pekade jag ut AIK matchen som den riskabla och det verkar ju vara korrekt :( .

Idag verkar det gå helt okey dock. Trelleborg leder, Kalmar leder, Palermo leder, Udinese leder.... men vi får se :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror alldeles på. Flera som ger tips fegar med odds på runt 2.00 sammanlagt!. Jag anser att om man ska ge tips så ska det väl ändå vara någonting som inte en 5åring kan skrapa ihop :P . Men relativt ofta går tipsen in (o exakt när jag skrev det där gjorde AIK 1-0 :D ) :P. Jag brukar vara ganska medveten om hur stor chans det är att ett tips går in. I dagens inlägg pekade jag ut AIK matchen som den riskabla och det verkar ju vara korrekt :( .

Idag verkar det gå helt okey dock. Trelleborg leder, Kalmar leder, Palermo leder, Udinese leder.... men vi får se :)

OK, coolt. riktigt coolt

Förlåt, det står nog på sidan, men med vilket ombud bettar du ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK, coolt. riktigt coolt

Förlåt, det står nog på sidan, men med vilket ombud bettar du ?

Haha... Coolt vet jag inte men :(

Gick åt he*vete med tipset idag :) Men man kan ju inte vinna varje dag :D Spanien tipset lever dock som sagt

Svenskaspel äre som gäller just nu. Det finns ju sidor med bättre odds men.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha... Coolt vet jag inte men :(

Gick åt he*vete med tipset idag :) Men man kan ju inte vinna varje dag :D Spanien tipset lever dock som sagt

Svenskaspel äre som gäller just nu. Det finns ju sidor med bättre odds men.

Jo, coolt är det. att ha sån pass koll på så många lag former osv. och att kunna sätta pengar på det.

Fint jag har också ett svs konto, säg till när du har en sure thing :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har några tankar inför kvällens matcher? >_< En del svårtippad fotboll och så ishockey där allt kan hända. Tror dock Djurgårn får spö av GBG iallafall :rolleyes:

Riktigt svåra matcher... IFK Göteborg lär ju slå DIF. Sen tror jag också att Elfsborg slår Halmstad och att Bajen vinner mot Malmö.

Fast jag avstår nog spel helt idag... Inget av lagen i matcherna har väl något att spela för? (Eller Elfsborg som måste vinna båda sina matcher medans Kalmar torskar sin, och så måste dom väl göra typ 11 mål eller nåt?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bajs

Körde en gratis satellit till weekly round 2 (?) en $2k turnering på stars

Omaha nl, top 99 fick en biljett. 9392 deltagare.

tog bara 4 och en halv timme att nå 99 st...

Ingen speciellt bedrift egentligen men ville bara whina på att det kör omaha med nl, omaha ska spelas pot limit.

Förlåt föresten, men detta är den enda tråden som har något uns av gamble i sig, så jag tyckte det passa här.

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...