Jump to content

Visa statsen på minispelen in pausmenyn,


MiRRe
 Share

Recommended Posts

När jag klickar på paus och går in på distraktioner och sedan minispel så kan man ju se vad man gjort osv, men mina visas inte, förstår inte varför. Jag har klarat jätte många och ändå står det tex klarade nivåer 0/10 som exempel. Någon som vet varför detta inte visas?

Väldigt tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag klickar på paus och går in på distraktioner och sedan minispel så kan man ju se vad man gjort osv, men mina visas inte, förstår inte varför. Jag har klarat jätte många och ändå står det tex klarade nivåer 0/10 som exempel. Någon som vet varför detta inte visas?

Väldigt tacksam för svar.

Jag ska kolla när jag kommer hem,om jag hinner (hockey idag)

Du kan kanske förklara för mig vad distraktioner är för något,alltså jag vet vad det är in real life,men inte i Saints Row.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska kolla när jag kommer hem,om jag hinner (hockey idag)

Du kan kanske förklara för mig vad distraktioner är för något,alltså jag vet vad det är in real life,men inte i Saints Row.

När du går in under distraktioner så finns det sedan t.ex minispel så det handlar om sånna miniuppdrag eller vad man ska kalla det, det är det som menas med dom men jag vill att det ska visas allt jag gjort för jag har klarat nästan alla nivåer på alla sånna mini saker som t.ex fight club men dom står inte :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du går in under distraktioner så finns det sedan t.ex minispel så det handlar om sånna miniuppdrag eller vad man ska kalla det, det är det som menas med dom men jag vill att det ska visas allt jag gjort för jag har klarat nästan alla nivåer på alla sånna mini saker som t.ex fight club men dom står inte :sick:

Menar du aktiviteter,såna man gör för respekt och pengar...och för att kunna göra uppdrag??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du aktiviteter,såna man gör för respekt och pengar...och för att kunna göra uppdrag??

Njae typ, du vet det zombie spelet som finns i tv:n, typ det finns en sån flik och där ska man kunna se hur många zombie man dödat, jag har klarat det mini spelet men det står inte under statsen så att säga :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae typ, du vet det zombie spelet som finns i tv:n, typ det finns en sån flik och där ska man kunna se hur många zombie man dödat, jag har klarat det mini spelet men det står inte under statsen så att säga :naughty:

Jaha du menar det det jävla zombiespelet.

Det spelade jag i 1 min sen tröttnade jag,men jag kunde inte avsluta spelet så jag fick stänga av och sätta på igen :sick:

Så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...