Jump to content

Ny vapenmodd till GTA SA! (WIP)


majorpluraeng
 Share

Recommended Posts

Tja allihop, jag är en ganska ny användare här på forumet! Jag håller just nu på med en vapenmodd till GTA San Andreas. Vapenmodd, förresten. Snarare ett vapenpack! Ungefär 20 modeller är klara men vi behöver även mer folk, kodare och lite sådant + kanske en modellerare till skulle vara väldigt trevligt!

Modteamet består just nu bara av två modellerare, mig själv och en irländare som heter noobage. Vi är inte särskilt skickliga än och håller oss mest till att modellera vapen snarare än fordon. Jag håller endast på med en JAS 39 Gripen modell som fordon som vi kanske slänger in i San Andreas också, men vi får se hur den blir först. :lol:

Här är lite bilder på hur långt vi har hunnit, dessa modeller är gjorda av mig:

AA-12 hagelgevär

H&K MP7

S&W Python .357

XM8 Gevär

FN Five Seven

Glock 17

Makarov

Det kommer ännu fler vapen, inklusive ett komplett Heckler & Kochs set från noobage!

Bild på det:

Heckler & Kochs set

Ny hemsida kommer även upp när vi har kommit lite längre in i modden! :)

Håll er uppdaterade!

Redigerad av majorpluraeng
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja allihop, jag är en ganska ny användare här på forumet! Jag håller just nu på med en vapenmodd till GTA San Andreas. Vapenmodd, förresten. Snarare ett vapenpack! Ungefär 20 modeller är klara men vi behöver även mer folk, kodare och lite sådant + kanske en modellerare till skulle vara väldigt trevligt!

Modteamet består just nu bara av två modellerare, mig själv och en irländare som heter noobage. Vi är inte särskilt skickliga än och håller oss mest till att modellera vapen snarare än fordon. Jag håller endast på med en JAS 39 Gripen modell som fordon som vi kanske slänger in i San Andreas också, men vi får se hur den blir först. :)

Här är lite bilder på hur långt vi har hunnit, dessa modeller är gjorda av mig:

AA-12 hagelgevär

H&K MP7

S&W Python .357

XM8 Gevär

FN Five Seven

Glock 17

Makarov

Det kommer ännu fler vapen, inklusive ett komplett Heckler & Kochs set från noobage!

Bild på det:

Heckler & Kochs set

Ny hemsida kommer även upp när vi har kommit lite längre in i modden! :naughty:

Håll er uppdaterade!

Grymt snyggt! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jo som sagt, och jag jobbar med Gripen modellen för fullt. Är klar med vingarna, deltavingarna, intagen, underkroppen och ligger på överkroppen och cockpit. Jag har faktiskt bara varit modellerare i en månad ungefär, nästan hela sommarlovet. :) Kanske man kan ge en hjälpande hand åt GTA Sweden teamet också, men måste få detta klart först.

Ska bli imbanajs och kul!

*Edit: Nu är MP7:an skinnad och klar! Länk uppdaterad om ni vill se bilden ovan ;)

Redigerad av majorpluraeng
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...