Jump to content

Är det här någon konstig båt?


kompis
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jag är på uppdraget där man åker med Packie och hans kompisar till Manhattan och börjar skjuta, tar en väska och ger sig av. Sen ska man möta Packie på en pir utanför och sen ta båten och fly.

Har spelar uppdraget fyra gånger och lyckades precis lösa allt, fast jag råkade sticka till båten innan jag hämtat Packie. Båten gick inte att köra, och när jag letade upp Packie så står han bara på piren och glor som ett jävla fån och följer inte med mig till båten..

Vafan är de här nån jävla bugg eller?

Helvete också nu blev topic fel med, ska givetvis stå "är det här någon konstig bugg". Att det är en båt inblandad är jag helt på det klara med.

Fan de är inte min dag idag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De verkar skumt för när jag körde så sköt ja ihjäl alla i byggnaden hämtade pengarna uppe i rummet i taket gick ut där i från sköt ihjäl några till gick sedan ut till bryggan hoppade i vattnet och simmade bort till båten packie kom efter och hoppade upp i båten ja starta och åkte i väg för de är väll de uppdraget du menar nu ?

:unsure:

Redigerad av Master_812
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De verkar skumt för när jag körde så sköt ja ihjäl alla i byggnaden hämtade pengarna uppe i rummet i taket gick ut där i från sköt ihjäl några till gick sedan ut till bryggan hoppade i vattnet och simmade bort till båten packie kom efter och hoppade upp i båten ja starta och åkte i väg för de är väll de uppdraget du menar nu ?

:(

Ja, precis. Man måste simma ut till båten. Har för mig att Packie vill tävla snabbast till båten

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...