Jump to content

Angående Bilderna av Saints Row 2


MiRRe
 Share

Recommended Posts

Av dom bilder jag sett på bla IGN så ser det inte särskilt snyggt ut jämfört med ettan och typ GTA IV. Jag ska helt klart köpa detta spel men jag får ingen Wow känsla när jag ser bilderna, mer lite besviken känsla.

Är detta bara jag eller är det fler som känner så av bilderna? Förstår själv att detta inte alls behöver vara bilder av en slutprodukt men som det ser ut nu från min sida så verkar det inte vara så fint som ettan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av dom bilder jag sett på bla IGN så ser det inte särskilt snyggt ut jämfört med ettan och typ GTA IV. Jag ska helt klart köpa detta spel men jag får ingen Wow känsla när jag ser bilderna, mer lite besviken känsla.

Är detta bara jag eller är det fler som känner så av bilderna? Förstår själv att detta inte alls behöver vara bilder av en slutprodukt men som det ser ut nu från min sida så verkar det inte vara så fint som ettan.

Har inte sett bilderna du snackar om,vad hittar man de??

Annars rent spontant så kan jag säga att Saints Row 1 slår ut näst senaste GTA (San Andreas??) med hästlängder,trodde inte att något spel kunde slå ut GTA men Saints Row gjorde det.

Jag väntar med att uttala mig tills 2:an kommit men mig förvånar det inte om det slår ut GTA 4.

Nu är det förvisso bara min ståndpunkt,men ändå =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...