Jump to content

Fråga om ett av Little Jacobs uppdrag


Mrs G
 Share

Recommended Posts

Jag gör ett sidouppdrag åt Little Jacob där man ska köra och lämna bil någonstans.

I ett av uppdragen ska man lämna bilen under en bro. För nån gubbe ska hoppa ner, stämmer det? Men jag får uppdraget inte avklarat. Jag parkerar där precis på gula markering som man kan se på radar men inte på spelet. Sen får jag bara ett meddelande att killen hade gått. Förstår ni vilket uppdrag jag menar?

Tack för hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör ett sidouppdrag åt Little Jacob där man ska köra och lämna bil någonstans.

I ett av uppdragen ska man lämna bilen under en bro. För nån gubbe ska hoppa ner, stämmer det? Men jag får uppdraget inte avklarat. Jag parkerar där precis på gula markering som man kan se på radar men inte på spelet. Sen får jag bara ett meddelande att killen hade gått. Förstår ni vilket uppdrag jag menar?

Tack för hjälpen.

Jag förstår exakt. Detta sidouppdrag tyckte iaf jag är riktigt svårt från början. Men några tips från mig.

  • Planera en väg i förväg. Åk den kortaste sträckan som du hittar med en bil i förväg.

    • Saken är den att gula markeringen är inte PÅ bron som du tror. Den är UNDER. Så du måste åka under bron och där finns det liksom en liten mörk gång. Du kommer fatta när du väl åker dit. Så istället för att åka uppe på bron, åk ner och sedan runt. När du åker in i gula markeringen så ska du stiga ur bilen och gå fram till gubben och så är det klart.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör ett sidouppdrag åt Little Jacob där man ska köra och lämna bil någonstans.

I ett av uppdragen ska man lämna bilen under en bro. För nån gubbe ska hoppa ner, stämmer det? Men jag får uppdraget inte avklarat. Jag parkerar där precis på gula markering som man kan se på radar men inte på spelet. Sen får jag bara ett meddelande att killen hade gått. Förstår ni vilket uppdrag jag menar?

Tack för hjälpen.

Om det är det jag tror så går det på tid. Du måste dit innan en viss tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett alternativ till att åka runt bron är att svänga av vägen åt höger precis innan man ska köra under bron, så att man hamnar på en liten stenlagd avsats som saknar staket. Kör utför avsatsen så att du landar precis framför ingången till tunneln och backa sedan in. Låter lite komplicerat, men jag tyckte att det var lättare och definitivt inte lika tidskrävande som att köra längs den asfalterade vägen. :)

Kolla området först så att du förstår vad jag menar bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde som achtunghif, tog bilen och körde ner från taket av tunnelmynningen, sedan backade jag in. Vet inte riktigt om man ens behöver ta med bilen in i tunneln. Man måste ändå gå ur bilen för att ge han kokset.

Redigerad av Ice Cube
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...