Jump to content

GTA Mini Sweden


GTAsa-tattoos
 Share

Recommended Posts

Tjenare!

Tänkte bara berätta och visa lite om vårat mod som kommer att släppas. Jag kan inte säg när det kommer att släppas, eftersom jag inte är 100 på hur mycket som kommer att göras. Men vi har precis börjat med byggnader. Ge oss gärna förslag på byggnader (Svenska bara)

Vi kommer att börja med att bygga Stockholm och Göteborg. Sen får vi se om vi tar med Malmö. Men för tillfället så är det sthlm och gbg.

Självklart kommer vi ha med små städer mellan Stockholm och Göteborg. Vilka, det vet vi inte ännu.

Mer info kommer du att hitta på våran hemsida: http://www.gtasweden.se.nu/

Lite nya bilder

Hoppas att ni gillar den. Den kommer att vara med i vårat "GTA Mini Sweden" mod. Som vi håller på med. Det är inget större mod eller så, bara en massa byggnader och fordon som får nya texturer o.s.v. Ni hittar mer om det moddet på våran sida.

Vi är nu klara med vår ambulans till moddet. Och den kommer såklart att vara med i vårat modd. Vi har även gjort några affärer. Plus att vi har gjort en taxi bil. Taxi stockholm, Bilder på den också:

Taxi:

Redigerad av GTAsa-tattoos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Vi tänkte ta gängen som finns i GTA Sweden. Antar att det är OK eftersom det projektet är nerlagt.

Nja, det var tydligen inte okej att du gjorde så. Har pratat med projektledaren för GTA: Sweden, och han säger att du lär prata med honom först. Bara för att ett projekt är inaktivt, så betyder inte det att de är fritt fram att sno saker. Du kan ta kontakt med honom här om du vill ha mer information.

Redigerad av Stammper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tjena alla är ny här på forumet. det verkar som ett trevligt forum så kul att vara här :whistling:. jag är också developer på gta mini sweden

vi har nu bestämt oss för att göra dom 2 största städerna i svergie stockholm och göteborg. eyeball jag tror knappast vi kommer lägga ner det här.

jag kommer mest att jobba med göteborg och här 2 screenshots på göteborgs statsmusem:

fler screenshots kommer inom kort :P

Redigerad av flammer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska kolla hur stora dom är..

Polisbilen; Ca 8mb

Ambulansen; Ca 2mb

EDIT:

Jag kommer snart att släppa en test beta på moddet. Där ni själva får testa vägarna och se hur det ser ut. Betan kommer bara innehålla vägar av Stockholm. Även några hus. Det som kommer finns med i Betan är bara en liten del av det som kommer att komma med i Stockholms området. Så förvänta er inget storslaget. Betan släpps bara för att ni ska få ett litet smakprov på det.

Moddet kommer vara format såhär:

Vi kommer fokusera på två städer. Stockholm och Göteborg. Där mellan kommer E18 och E20 gå. Vi kommer även lägga till småstäder mellan Stockholm och Göteborg. Vilka städer det blir har vi inte bestämt än, det kommer vi berätta mer om senare.

*OBS* Vi bygger inte hela Stockholm och Göteborg. Det skulle bli för stort, vilket ni borde förstå. Så bara dom större områderna och sakerna kommer att vara med.

Kommentera gärna, ge gärna förslag och tips på saker. Det uppskattas bara! :naughty:

Redigerad av GTAsa-tattoos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ni måste ju nämna Katrineholm, på något sätt? :D

Ge mig gärna några bilder på större byggnader i Katrineholm så ska jag se om det kan gå ;)

EDIT:

Ska se om jag har tid och ork att kanske lägga ut en liten kort film av Stockholm, Så ni ser hur långt jag har kommit med stan. :D

Mer bilder och info om Göteborg kommer ni få från Flammer.

Redigerad av GTAsa-tattoos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge mig gärna några bilder på större byggnader i Katrineholm så ska jag se om det kan gå ;)

EDIT:

Ska se om jag har tid och ork att kanske lägga ut en liten kort film av Stockholm, Så ni ser hur långt jag har kommit med stan. :rolleyes:

Mer bilder och info om Göteborg kommer ni få från Flammer.

Låter som en bra idé

Ser mest fram emot Göteborg! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, Bästa Gta laddnings bild :cry:

Göran.P, Polisen och SL tåget..

Hur stor kommer hela projektet bli? :P

Tack!

Vi kommer att jobba med Sthlm och göteborg som jag sa tidigare, Där imellan kommer E18 och E20 gå som motorväg. Med några småstäder längst vägen.

Sen hur stort moddet kommer att bli i MB det vet jag inte än, det får vi se. men vi ska försöka göra Sthlm och Gbg Så stora som möjligt. ^_^

Redigerad av GTAsa-tattoos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela framsidan kunnde jag gjort på 2 minuter max i PS.

Jag vet att ni kan bättre!

Bra idé förresten med göran persson ;D

EDIT:

Men ni får skynda er för snart släpps GTA IV! . Villket kommer äga oss alla.

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste tyvärr säga att jag kan ha förlorat sthlm. Igår "krashade" min dator med all modding. Jag hade lite av det på min backup hårddisk. Det kan hända att även det är förlorat. Så sthlm kommer absolut att bli försenat.

Har inte fått igång datorn än, väntar fortfarande på svar från Dell om vad felet kan vara. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste tyvärr säga att jag kan ha förlorat sthlm. Igår "krashade" min dator med all modding. Jag hade lite av det på min backup hårddisk. Det kan hända att även det är förlorat. Så sthlm kommer absolut att bli försenat.

Har inte fått igång datorn än, väntar fortfarande på svar från Dell om vad felet kan vara. <_<

Kan du inte ställa om datorn så att den återställs till en viss tid och datum ? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...