Jump to content

Lite ny info .


MyStiC
 Share

Recommended Posts

...An alert pops up on the screen "ONE MAN ARMY ACHIEVEMENT UNLOCKED"

"You're three stars? How'd you get three stars?" Barrera asks of the demo player. "Oh you blew up those cop cars."

...Other neat tweaks include a cinematic mode which slows time to a crawl on the fly and can be used at anytime in the game, making it easier to do things like slip through rush hour traffic at high speeds...

...there won't be cooperative multiplayer because it wouldn't really fit in with the game's story.

The game now incorporates auto-saving to make it a bit more player friendly this time around. After every mission the game saves.

A target's health is shown in the targeting reticule when you lock-on, while Bellic's appears in a green bar that wraps around the radar. A blue bar shows his armor, like a bullet proof vest. As Bellic's adversaries die the items they drop glow in the dark showing where to find ammo, weapons and cash. And when Bellic finally, inevitably, dies in the heat of battle the world fades to black and white.

While SA had strong West coast gang culture, GTA IV will have an immigrant theme and world culture theme.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* There's no bodybuilding like GTA:SA but, you can swap outfits for occasions

* You cant fly planes, but you can dangle from choppers, like you can vans

* You can really build up speed on the freeway, but traffic is more aggresive

* You can skid into battle then jump behind you car as cover

* Niko raises his arm when stopped by cops but move fast and you can retiliate

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mkt intressant läsning som någon sa, men så läste jag nåt som jag personligen blev mkt besviken över.. det fattiga vapen systemet är ju kvar :naughty: det här att du kan ha värsta arsenalet och sen bara dem poppar upp typ.. lixom om det ska va så realistikt som möjligt så är det t.ex en simpel sak att ta bort.. många andra spel klarar sig utan det utmärkt..

tycker ni om poppande vapen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mkt intressant läsning som någon sa, men så läste jag nåt som jag personligen blev mkt besviken över.. det fattiga vapen systemet är ju kvar :naughty: det här att du kan ha värsta arsenalet och sen bara dem poppar upp typ.. lixom om det ska va så realistikt som möjligt så är det t.ex en simpel sak att ta bort.. många andra spel klarar sig utan det utmärkt..

tycker ni om poppande vapen?

Inget jag stör mig på speciellt mycket..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tycker ni om poppande vapen?

lär ju förstöra spelglädjen hos många om det inte finns. läste inte texten men jag antar att poliser blir arga om man går med maskingevär på öppen gata? isåfall hade man bara köpt ett maskingevär i avsikt att röja loss, dvs hade många bojkottat större vapen om man inte kan gömma dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...