Jump to content

Bugg?


-SA-
 Share

Recommended Posts

I Verdant Bluffs, på gränsen till Los Santos (väldigt nära Los Santos International), finns det som en liten damm med en bänk vid. Jag va ute och körde min nya, stulna bil när jag märkte att det satt två personer på bänken. Efter att ha tvärnitat och hoppat ut så reste dom sig från bänken och gick ner i dammen, och dränkte sig själva! Kan märka ut på en karta vid begäran :doh:

Hur som helst så har jag inte märkt av det här förut, å andra sidan har jag knappast undersökt det här området efter dammar och bänkar.

Någon mer som har varit med om samma sak?

Redigerad av -SA-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men har hört att det skulle vara så att dom gick ner från ett hustak och ramlade ner i havet, inte från en parkbänk och ner i en damm:P

Äsch, det är väl typ samma sak. Om dom verkligen gick in i vattnet och inte sprang så ska det vara tillgjort. Mer vet jag inte, länge sen jag spelade SA, haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, det är väl typ samma sak. Om dom verkligen gick in i vattnet och inte sprang så ska det vara tillgjort. Mer vet jag inte, länge sen jag spelade SA, haha.

Hah, okej, men det fanns fler bänkar med folk på, jag körde sönder bänkarna och 3 av 6 personer gick ner i vattnet, resterande tre satte sej i luften på ett annat ställe än där bänken satt xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet vid Palomino Creek där den trasiga träbron finns i första delen av SA..? Till vänster om den finns ju än nyare röd bro av stål. När jag åker över den röda bron med bil FRÅN Palomino Creek, då man har "Fishers Lagoon" på vänstra sida, så alltid efter typ 2 meter efter att ha kört över bron smäller det till under bilen så hela framändan av bilen flyger upp i luften. Är jag ensam om detta? Mycket störande sak..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...