Jump to content

Hjälp


Wallsten82
 Share

Recommended Posts

Så du kopplar via datorn?

Det du behöver är ju 2 nätverkskort och sedan är det bara att brygga dom så funkar det. (Så kör jag)

Men om jag inte är helt dum i huvudet så kan du skaffa Live Silver (Gratis, inge online spel do.c) och lägga in Mickrosoft Points så att du ändå kan tanka extra materialet..

Du gillar att leka med dig själv? :cry::wub::D

Ja alltså...jag har en bärbar dator och sladden man fick till xbox:et pluggar jag in i dator och xbox:et,har för mig att den ser ut som de gamla telejacken,typ.

Det är en rätt ny dator (typ ett halvår gammal) så man tycker ju att nätverkskort och sånt ska finnas,det är en hp och jag tror att Regeringen gav 11.000 för den,så det är inget billigt skit.

Regeringen är samma som kärringen,om du nu undrar =:cry:

Oavsett vilket så låter det jävligt invecklat,du vet jag är en kille som går in och surfar lite,som nu typ,betalar räkningar och sådär,mycket mer gör inte jag med datorn.

Hehe,that´s one way to put it =:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja alltså...jag har en bärbar dator och sladden man fick till xbox:et pluggar jag in i dator och xbox:et,har för mig att den ser ut som de gamla telejacken,typ.

Det är en rätt ny dator (typ ett halvår gammal) så man tycker ju att nätverkskort och sånt ska finnas,det är en hp och jag tror att Regeringen gav 11.000 för den,så det är inget billigt skit.

Regeringen är samma som kärringen,om du nu undrar =:D

Oavsett vilket så låter det jävligt invecklat,du vet jag är en kille som går in och surfar lite,som nu typ,betalar räkningar och sådär,mycket mer gör inte jag med datorn.

Hehe,that´s one way to put it =:D

Det är nog inte att rekommendera att koppla Xbox360 via en bärbar :D^_^

Går nog rätt segt..

det är inte så svårt då man kan köpa MP i en vanlig spelaffär. Så du behövere inte ens ge ut ditt kort till M$. Det är ju en tanke om du ska skaffa GTA IV och vill ha extra stuff :D

Men men , det är ju upp till dig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...