Jump to content

Det hackar. vet du problemet


DeadZone
 Share

Recommended Posts

som sagt, det hackar jätte mycket. har stäng av framelimiter men det hjälpte inte.. fick hem datan igår för att den varit trasig. den är helt omställd nu och har uppdaterat den till fullo. endå laggar det :( har funkat förr. och börja inte med "va har du för ram minne blablabla" har allt som behövs. tillochmed bättre. några som kan komma med några bra förslag på att få bort detta ständiga hackande?

tack i förhand.

Redigerad av DeadZone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

som sagt, det hackar jätte mycket. har stäng av framelimiter men det hjälpte inte.. fick hem datan igår för att den varit trasig. den är helt omställd nu och har uppdaterat den till fullo. endå laggar det :( har funkat förr. och börja inte med "va har du för ram minne blablabla" har allt som behövs. tillochmed bättre. några som kan komma med några bra förslag på att få bort detta ständiga hackande?

tack i förhand.

Tyvärr vet jag inte hur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

som sagt, det hackar jätte mycket. har stäng av framelimiter men det hjälpte inte.. fick hem datan igår för att den varit trasig. den är helt omställd nu och har uppdaterat den till fullo. endå laggar det :( har funkat förr. och börja inte med "va har du för ram minne blablabla" har allt som behövs. tillochmed bättre. några som kan komma med några bra förslag på att få bort detta ständiga hackande?

tack i förhand.

Är det även hackit om du sänker grafiken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte något virus då?? Jag tror nog inte att patcha hjälper :(

nja, kan mycket väl vara virus.. har ju inget virus programm ^^

men jag tror inte att det är det. för på min andra data funkade det utmärkt, sen spela ja inte på nån vecka. Sen skulle ja starta det så var det exakt samma hack där

Redigerad av DeadZone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara lite nyfiken. Va händer om du tar bort Gta_sa.set från "Mina dokument\GTA San Andreas User Files", Eller fyttar filen. Den innehåller alla dina inställningar i Gta Sa. Bara prova att ta bort/flytta bort filen och se..

ingeting. det kom dit en ny gta_sa.set fil. tror du det kan vara nå fel på den filen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...