Jump to content

San Andreas Mod Installer Guide


 Share

Recommended Posts

Hej skulle behöva en specifik guide till San Andreas Mod Installer. Jag har kollat in en annan guide men det funkar inte för mig, det är så att när jag ska lägga till bilen så finns den helt enkel inte i spelet, så någonstans gör jag ju fel, så jag vänder mig till er.

Tack på förhand!

Redigerad av Voorhees93
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej skulle behöva en specifik guide om SAMI. jag har läst några andra och dom hjälpte inte så jag vänder mig till er.

Starta programmet? Välj Rar/zip fil? Alternativt folder? Välj bil den ska ersätta? Trycka på knappen? Sen funkar det? Lite svårt och veta när du inte berättar ett skit om dutt problem :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du din jävla fetknopp jag har lagt upp 600 000 trådar om mitt problem och jag kommer då fan inte att lägga upp ett till om inte en enda jävel svarar. Och jag bad bara om en guide, mer behöver du inte bry dig om.

Du? VAD FAN VILL DU? Du kommer till ett forum, skriver en tråd som man inte ens förstår, och sen när man försöker hjälpa till så får du hårdryck och kallar mig fetknopp? :>

Tror du fler svarar nu? :(

Redigerad av SAvenom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du din jävla fetknopp jag har lagt upp 600 000 trådar om mitt problem och jag kommer då fan inte att lägga upp ett till om inte en enda jävel svarar. Och jag bad bara om en guide, mer behöver du inte bry dig om.

Men shit var glad att vi iallafall försöker hjälpa dig. Otacksamma jävel :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Era jävla fetisar' Jag har inte märkt att ni överhuvudtaget inte försökt hjälpa mig på några vis. Här frågar jag om en guide och så kommer ni och frågar vad jag har för jävla problem med installer'n. Jag har tamej fan inga problem allt jag vill ha är en lite mer spcifik Guide vad fan är det för fel på er??

Tycker att det bränns på report knappen....

Om inte nån förstår vad för hjälp du behöver (lite svårt med din text) så börjar man inte med att skriva slag ord och va otrevlig.

Du svara respektabelt tillbaka och mer detaljerat. Det är respekt :D

funkar iallafall för mig ^_^

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Era jävla fetisar' Jag har inte märkt att ni överhuvudtaget inte försökt hjälpa mig på några vis. Här frågar jag om en guide och så kommer ni och frågar vad jag har för jävla problem med installer'n. Jag har tamej fan inga problem allt jag vill ha är en lite mer spcifik Guide vad fan är det för fel på er??

han sa bara hur du skulle göra, det kanske hjälpte?

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...