Jump to content

Hur gör jag för att få fram dom gömda personerna i spelet


Master_812
 Share

Recommended Posts

Som rubriken säger så hur gör jag för att få fram dom gömda människorna i spelet som annars visas i dom små filmerna som spelas upp innan ett uppdrag + när man jobbar som polis och jagar bilar så att man ser dom när dom går på vägen.

Finns det någon mod som man kan ladda ner som fixar fram dom eller går de inte :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Som rubriken säger så hur gör jag för att få fram dom gömda människorna i spelet som annars visas i dom små filmerna som spelas upp innan ett uppdrag + när man jobbar som polis och jagar bilar så att man ser dom när dom går på vägen.

Finns det någon mod som man kan ladda ner som fixar fram dom eller går de inte ^_^

Får jag fråga innan, vad ska du med dom till?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Ok synd att du inte minndes va hette :naughty:

All in one mod av spaceeinstein! =D, (har börjat använda den igen)

Hans readme fil:

Spaceeinstein All in One Mod 3.0 included:

Perfect Start ,Parked Cars

Trip Skip ,Hunter Madness

Mission Skipper

Hidden Interiors / Teleporter, Sub Mission Skipper ,Pizza Cake, Wheeler-Dealing

Big Bank Job ,Get Gama Rei ,Follow That Traitor

Get Zitzaki ,Swat Van Swipe ,The Thieves ,The Wife ,Her Lover ,Headlights ,Sit Down ,Engine Operation ,Color Shop

Rockstar Changes ,Home Brains ,Chop Shop ,Weapon Select ,Helicopter Magnet

NRG Transport ,seed ,Bullet Time ,invincibility ,Speedometer ,Indestructible Vehicle

Fast Helicopter Take-off ,Wall Climbing ,Save Anywhere

GTA2 Camera ,Real Time ,First Person Camera ,MultiMod ,Mod Shop, Coordinates ,Car Unflip, Stinger Drop ,Hot Coffee ,Give and Take ,Ammunation Upgrade ,Driver , Private Jet, Passenger, Trailer, Gang Warfare

Quadruple Insane Stunt, Super CJ, Vehicle Guns, Gun Temperature, Superbrake, SuperNOS

CJ Get High and Drunk, Tire Fix, Drive Thru Airport, Bomb Drop, Thermal Sniper, Petrol, Patriot Explosion Launcher

Finns som sagt mycket fler fuktioner. =)

Redigerad av zelxi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...