Jump to content

Hjälp med uppdrag


Mxa
 Share

Recommended Posts

Hej, jag har fastnat på ett uppdrag, som jag skulle vilja ha hjälp med, ifall någon skulle kunna låna min savefil, och klara uppdraget, och sen skicka tillbaka?

Uppdraget heter Freeway (tror jag) och det är att man ska flyga ett plan, efter ett annat plan, så ska man flyga igenom "coronan" bakom det, men min dator är så jävla seg ( :mellow:) så det laggar lite ibladn, vilket gör det svårt att klara det, vore snällt om nån orkade göra det.

Går inte att ladda upp savefiler tydlugen, eller ladda upp zippade filer, så jag får väl skicka via msn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag kom på en sak, det där är ju en gammal savefil, så det dära har jag redan gjort ju :wub:, men jag har inte spelat på ett tag så därför antog jag att jag kommit längst på första savefilen.

Det är egentligen den här savefilen som det ska vara

http://rapidshare.com/files/57047254/GTASAsf2.b.html

Är det någon som vill göra det upppdraget åt mig? Det är "CJ" uppdraget, och jag har sparat precis vid det, så det är inge vidare långt.

Det är uppdraget när man jagar OC Log eller vafan han heter, så åker man Vortex och sen gocart, men jag misslyckas alltid med gocarten xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom på en sak, det där är ju en gammal savefil, så det dära har jag redan gjort ju ;), men jag har inte spelat på ett tag så därför antog jag att jag kommit längst på första savefilen.

Det är egentligen den här savefilen som det ska vara

http://rapidshare.com/files/57047254/GTASAsf2.b.html

Är det någon som vill göra det upppdraget åt mig? Det är "CJ" uppdraget, och jag har sparat precis vid det, så det är inge vidare långt.

Det är uppdraget när man jagar OC Log eller vafan han heter, så åker man Vortex och sen gocart, men jag misslyckas alltid med gocarten xD

Hur kunde du missa de :shifty:*Klicka* aja här har du din Save

Redigerad av Master_812
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...