Jump to content

D-Link DWL-G520+


Plaisir
 Share

Recommended Posts

Klantig som jag är så har jag tappat bort skivan till mitt trådlösa nätverkskort och Windows vägrar ju sjäääälvklart att ha drivrutiner till det.. Så nu sitter jag här utan drivrutiner och blir galen på att D-Link inte har några på sin hemsida..

De enda jag hittar var tydligen inte till mitt nätverkskort.

Så är det någon vänlig själ som vill dela med sig av sina drivisar?? Vore toppen :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klantig som jag är så har jag tappat bort skivan till mitt trådlösa nätverkskort och Windows vägrar ju sjäääälvklart att ha drivrutiner till det.. Så nu sitter jag här utan drivrutiner och blir galen på att D-Link inte har några på sin hemsida..

De enda jag hittar var tydligen inte till mitt nätverkskort.

Så är det någon vänlig själ som vill dela med sig av sina drivisar?? Vore toppen :o

Dom har visst drivrutiner..

KLICK

Gå in på "Teknisk support" till höger, Välj din version av kortet (Det kan man se PÅ själva kortet).

Och sen lite längre ner så finns "Program/Drivrutiner ". :)

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har visst drivrutiner..

KLICK

Gå in på "Teknisk support" till höger, Välj din version av kortet (Det kan man se PÅ själva kortet).

Och sen lite längre ner så finns "Program/Drivrutiner ". :o

Anledningen till att jag inte hittade någon var att jag bara letade på deras engelska sida.. Hittade den där drivrutinen nån gång vid 5 imorse sen. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...