Jump to content

Kan ej loada det spel ja har sparat


 Share

Recommended Posts

topic says it, när jag sparar i safehouse så står de det vanliga "bla bla game saved"

Sen när jag ska loada spelet ja sparat står det "error, coudent open. check you're saved game directory.. bla bla och "slottet" som ja valde att spara spelet på står det "game currouped"...nåt fel någonstans, ingen aning om var :/ ja sökte på forumet å hitta en kille som ställde samma fråga, men han fick inget svar som hjälpte han

Någon som kan hjälpa ?? ty

Redigerad av -Tobbe-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

topic says it, när jag sparar i safehouse så står de det vanliga "bla bla game saved"

Sen när jag ska loada spelet ja sparat står det "error, coudent open. check you're saved game directory.. bla bla och "slottet" som ja valde att spara spelet på står det "game currouped"...nåt fel någonstans, ingen aning om var :/ ja sökte på forumet å hitta en kille som ställde samma fråga, men han fick inget svar som hjälpte han

Någon som kan hjälpa ?? ty

Låter som din Save fil är skadad är spelet köpt? eller de där andra? :rolleyes: Kolla i din san andreas user files mappen i mina dokument eller om den ligger där eller har du råkat ta bort Save filen från mappen ? :D

Redigerad av Master_812
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Låter som din Save fil är skadad är spelet köpt? eller de där andra? :D Kolla i din san andreas user files mappen i mina dokument eller om den ligger där eller har du råkat ta bort Save filen från mappen ? :D

allt som ligger i min user files :rolleyes:

Jag har ju provat att installera om osv, sparat flera spel osv osv osv, är det nån fil som saknas för ja ska kunna ladda spel eller va handlar de om :S?

post-13026-1185914780_thumb.jpg

Redigerad av -Tobbe-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

allt som ligger i min user files :o

Jag har ju provat att installera om osv, sparat flera spel osv osv osv, är det nån fil som saknas för ja ska kunna ladda spel eller va handlar de om :S?

Har du testat att Avinstalera spelet alltså ta bort allt som hör san andreas till alla mappar osv och sen göra en instalation? Alltså Rocktargames mappen som antagligen ligger i mappen program på din hårddisk har du ´testat att ta bort den för att sen instalera på nytt? Redigerad av Master_812
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...