Jump to content

Nytt Grafikkort


Tux
 Share

Recommended Posts

Min polares dator gick sönder för några veckor sen. Skärmen krashade nästan varje gång han kom till Inloggningsrutan så nu misstänker han att det kan vara grafikkortet. Så han funderar alltså på att köpa ett nytt grafikkort, nämligen ATI Radeon X1400. Han hade ATI Radeon X800 innan.

Nu undrar han om ATI Radeon X1400 är ett bra grafikkort för att kunna spela spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min polares dator gick sönder för några veckor sen. Skärmen krashade nästan varje gång han kom till Inloggningsrutan så nu misstänker han att det kan vara grafikkortet. Så han funderar alltså på att köpa ett nytt grafikkort, nämligen ATI Radeon X1400. Han hade ATI Radeon X800 innan.

Nu undrar han om ATI Radeon X1400 är ett bra grafikkort för att kunna spela spel?

Fråga dator eller laptop?

Men annars min kommentar: SKAFFA NIVIDIA GEFORCE!!!! :rolleyes:

Det första länken jag fick upp på google.se var en overview. Där står det följande:

Enter a World of Visual Velocity with ATI Mobility Radeon™ X1400 Best Graphics for Thin and Light Notebooks
För bärbara datorer?

Och jag hittar ingen som inte är Mobile...

Annars länka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...