Jump to content

Nero


Tux
 Share

Recommended Posts

EDIT: Mitt första problem löste sig fast nu har jag ett annat problem.

Min egna DVD (meny + filmer) som jag fixade i Nero vill inte spelas upp i DVD spelaren. Det funkar på datorn men inte i spelaren?. Whats the problem? :rolleyes:

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa spelare kan inte hantera brända DVD-filmer. Min gör det, den i vardagsrummet gör det inte (vilket är komiskt då min kostar tio gånger mindre!). Tror inte det går att lösa, fast ditt problem kan ju vara något annat än kompatibilitetsproblem, alltså att du kanske gjort fel någonstans (fast det tror jag inte att du gjort).

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vissa spelare kan inte hantera brända DVD-filmer. Min gör det, den i vardagsrummet gör det inte (vilket är komiskt då min kostar tio gånger mindre!). Tror inte det går att lösa, fast ditt problem kan ju vara något annat än kompatibilitetsproblem, alltså att du kanske gjort fel någonstans (fast det tror jag inte att du gjort).

Fan, då är det väl bara DVD-Lab Pro som är kvar och använda. Jag fattade noll sist när jag använde den. Är det någon som har nån guide på hur man gör DVD menyer i DVD lab?? :D

edit: vänta, jag har kanske hittat en guide. Måste bara testsa den först ifall den funkar (w00t)

edit: Jag har äntligen hittat ett program som är Enkel, Bra och som Funkar!. TMPGEnc DVD Author

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...