Jump to content

Inspelningsprogram gratis?


Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Är du 18år och förstår inte engelska :> Stackars pojk.

haha, nä... så är inte fallet.. för den delen så har jag faktiskt MVG i engelska ^_^

men asså, dom sakerna som står på engelska i ett musikprogram, är ord jag inte läst eller andvänt förr..

MEN skriv alla program ni vet e bra, men det ska va svenska eller engelska!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, nä... så är inte fallet.. för den delen så har jag faktiskt MVG i engelska :>

men asså, dom sakerna som står på engelska i ett musikprogram, är ord jag inte läst eller andvänt förr..

MEN skriv alla program ni vet e bra, men det ska va svenska eller engelska!!

Fick du MVG i engelska men är dålig i svenska, hur går det ihop?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Proffesionella musikprogram på svenska finns inte alls vad jag vet, såvida inte någon eldsjäl har tagit sig tid att översätta programmen.

Cubase

och

ProTools

är de bäst jag känner till, och man kan skaffa sig dem på varierade sätt. De är populära program, så de bör inte vara svåra att få tag i. ProTools har jag inte använt, men Cubase behärskar jag, och det är väldigt mysigt. Antagligen går det, likt Cubase, att använda VST-plug ins i ProTools, och det är väldigt bra. Värdefulla tips, skaffa dig något av dessa program. Gärna Cubase :wub:

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kolla här nu Shady_4_life..

Du är 18år right.

Då går du på gymnasiet, då bör du läsa minst Eng B i mitt tycke.

MVG i Engelska B är bra. Klart, beroende på lärare och så, men överlag är det bra.

Men nu till det roliga, Engelska B är hyffsat avancerat, och där har du MVG, men du kan inte utläsa en manual?

Nej du, något säger mig om att antingen ljuger du om din ålder, eller så har du inte MVG.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Magix Music Maker är på engelska och lätt att förstå. Annars finns goda gamla svenska Technomaker

Det kanke är så att engelska inte är problemet, utan din okunskap innom musik-termer. :lol:

Svenska musiktillverkningsprogram är inte lika avancerade som engelska storsäljare. Därför kan du förstå dem.

Är jag helt ute och cyklar nu? :shifty:

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kolla här nu Shady_4_life..

Du är 18år right.

Då går du på gymnasiet, då bör du läsa minst Eng B i mitt tycke.

MVG i Engelska B är bra. Klart, beroende på lärare och så, men överlag är det bra.

Men nu till det roliga, Engelska B är hyffsat avancerat, och där har du MVG, men du kan inte utläsa en manual?

Nej du, något säger mig om att antingen ljuger du om din ålder, eller så har du inte MVG.

Asså? varför tror ni att jag e 18? det blir jag i augusti nästa år!

iallafall, jag hade MVG i eng, och har det nu med, men vi läser bara Engelska A, får inte välja B ?!

och sen så kan jag mkt engelska såklart, men det e orden som står i programen jag inte fattar ibland..

för jag lär mig lättast om det är något jag vet vad det e eller betyder.. men jag ska fixa det Cubase och se om det e bra..

Tack för tipsen!! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...