Antonetti Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 vill nån köra counter-strike med mig isåfal vilken tid? Ps.jag creatar Ds. men en sak hur byter man bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Man skriver changelevel eller nått sånt sen banans namn! Onödigt att göra en cs topic till det finn ju hur många som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 ok men vill nån köra ja är inne ungefär en halv timme kanske mer.........servern heter:Antonettis server join or die Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 nu är ja inte inne nå längre men om du vill köra med mig så skriv när ja ska creata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Jag kan vara med. Vad har du för ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 ja kan inte nu nån annan gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Nu får ni f*n ta och ge er...CS hit och CS dit...det här är inte nån jäkla chat...skriv allt som rör CS i en topic!!!(Det är bara leta reda på den topicen!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Nu får ni f*n ta och ge er...CS hit och CS dit...det här är inte nån jäkla chat...skriv allt som rör CS i en topic!!!(Det är bara leta reda på den topicen!!!) och vilken dumskalle har stoppat pengar i dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 och vilken dumskalle har stoppat pengar i dig? Stoppat pengar i mig?..Du behöver inte gå till person angrepp(Eller vad man nu ska kalla det där)bara för att jag(Och många med mig)är trötta på alla CS trådar(Finns nog 20 st redan)!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Nu får ni f*n ta och ge er...CS hit och CS dit...det här är inte nån jäkla chat...skriv allt som rör CS i en topic!!!(Det är bara leta reda på den topicen!!!) Jag bara svara på Hondaxrs post... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Jag bara svara på Hondaxrs post... Har jag påstått nått annat??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Det va ju det jag sa håll er till en cs topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 jaha det är ett forum det är till för att man ska få kunna skriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 jaha det är ett forum det är till för att man ska få kunna skriva! Ja men varför startar du en ny topic när det redan finns en massa CS-topicar som du kan skriva i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 för att jag ville ....................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 vad är det här för updateringar? uptaderingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 för att jag ville ....................... Men fatta att det är ganska dumt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts