Jump to content

Volvo v70 (polisbiler eller annan


iron_darky
 Share

Recommended Posts

Tjenare alla jag sköker efter en Svensk Polis Bil v70 " Men skicka alla Svenska polis bilar ( svenska ) ni vet smile.gif

+att jag så en film men att polis bilen hadde svenska syrener smile.gif och det vill jag ha och tack för mig ha en bra gta sag xD

+ lite tips ( Från er ) jag vill ha en audi en sån som han i transporter2 har

+ lite tips ( Från mig ) det finns en asa snygg ambulans biggrin.gif en hummer red cruss så Jäv.la snygg xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är tydligen på vift i alla fall. Någon har - enligt rykten - spridit beta 2. Vet inte vem det är och hur. Stängt all nerladdning för beta 2 just nu. Kommer att tilldela BETA 3 med ett unikt id för varje som laddar ner beta 3. Detta gör det lättare för mig att spåra vem som sprider vad. Detta resulterar i försening utav BETA 3.

Jävla pack som gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Håller med Slewme.

Jävla snorunge som har gjort det.

Just det!!

Betan e till för de som e "insatta", "arbetar med moden" eller "de som är stora fans av den"

Dock så kan ni ju ladda ner min BETA Teaser för GTA SWE Total Convertion på modarkivet.se.. finns i lägg upp din mod här..

Men moahaha det är modarkivet.se och reenter.inc.se tags sprejade på några dörrar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...