Jump to content

ÖLAND ROOTS 2006


The Dude
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Dåliga nyheter för min del, Öland Roots samanfaller med sommarens semesterresa =( Jag missar med andra ord festivalen även detta året.

Rabarben: Det är en festival för hela familjen och alla åldrar. En del rökande och festande förekommer säkerligen men ingen alkohol på festivalområdet är reglerna, och man kan ju hålla sig undan från campingen och stranden framåt kvällen så är det inga problem.

Min anarkistkompis (okka du har sett honom i cam, han med de rutiga byxorna) bjöd General Knas (Svenska Akademien) på öl förra festivalen och de lånade hans plånbok att mecka en joint på, sköna grabbar!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min anarkistkompis [...] bjöd General Knas (Svenska Akademien) på öl förra festivalen och de lånade hans plånbok att mecka en joint på, sköna grabbar!

Ah, jag älskar din anarkistkompis. Vi ska krossa fönster tillsammans någon dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar reagge

Intressant ställning, då du lik förbannat envisas om att stava reggae som ett enbent zigenarluder.

Skön kontrast till Uppsala, minsann. Hade nog tagit mig dit, ifall större delen av det musikaliska utbudet inte vore personer som jag hellre hade sett döda och begravna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant ställning, då du lik förbannat envisas om att stava reggae som ett enbent zigenarluder.

Skön kontrast till Uppsala, minsann. Hade nog tagit mig dit, ifall större delen av det musikaliska utbudet inte vore personer som jag hellre hade sett döda och begravna.

Vilka då? Varför? Jag som trodde att reggaefolk var snälla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka då? Varför? Jag som trodde att reggaefolk var snälla.

Max Peezay är en vedervärdig söderortsunge, som inte borde få vistas på gatan utan koppel. Och Governor Andy är en jävla klåpare.

Visst, dem är väl inte särskilt otrevliga, men jag hatar posers av hela mitt hjärta. Jag hatar också medelålderskvinnor som äter glass mitt på gatan. Visa lite hänsyn... kärringjävlar.

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...