Jump to content

Kan inte ladda spel


vigge
 Share

Recommended Posts

Jag har haft GTA3 ett tag nu, men när jag formaterade om hårdisken försvann det, och send dess har jag inte installerat det. Men nu så tänkte jag spela köra lite GTA 3 igen och installerade det. Men nu har jag ett problem: Jag kan inte ladda sparade fel. jag kom ihåg att jag hade det först när jag fick det oxå men jag har glömt bort hur man fixar det. Är det någon som kan hjälpa mig?

Edit: Såg inte att det fanns adra posts om detta...

Redigerad av vigge89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du inte kan ladda sparade filer så är det bara att ladda hem gta3 patch 1.1 den löser allt... du måste göra detta direkt efter installation eller att du inte lagt in ngn annan patch på den annars känner den inte igen versionen... om du har problem med grafiken efteråt så laddar du ner en patch som heter Cheffs Patch Beta 2.. lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

8B@ll-- som jag skrev i mitt förra tilläg.. om du har lagt in ngn crack eller annan patch så fungerar det inte... om du gjort detta så installer om spelet och lägg inte in någon crack eller patch nu det första du gör är kör patch v 1.1 det borde fixa allt... gjorde det för mig iaf... annar vet jag inte/Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...