Jump to content

Johnny Depp's könsorgan


Kalan
 Share

Recommended Posts

Att se De Niros, vår tids största skådespelare, i all sin "raging glory" är en sak - men att tafatt be om att få bevittna Johnny Depps fallos är i mina ögon bara dumheter. Depp har inte tagits in på rätt sätt av Paris, och även om hans uppenbara relation till den ofta frispråkige Dr. Gonzo skulle kunna leda till vissa blottade könsorgan så är hela befrågan befängd.

Nä, tacka vet jag Bobby Milk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att se De Niros, vår tids största skådespelare, i all sin "raging glory" är en sak - men att tafatt be om att få bevittna Johnny Depps fallos är i mina ögon bara dumheter. Depp har inte tagits in på rätt sätt av Paris, och även om hans uppenbara relation till den ofta frispråkige Dr. Gonzo skulle kunna leda till vissa blottade könsorgan så är hela befrågan befängd.

Nä, tacka vet jag Bobby Milk.

Jag tror att Depp i en nakenroll är en utopi. Allt vi kan göra är att ponera...

...ponera att man såg Johnny Depp naken. Eller ännu bättre, hade sex med honom.

Hur tror ni att han skulle vara? Oh, boy...

Prince tror jag är en rackare i sängen, btw.; han må vara liten, men han är FUNKY!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prince tror jag är en rackare i sängen, btw.; han må vara liten, men han är FUNKY!

Prince spenderar nog halva natten som pitcher; och andra halvan som receiver.

Eller tvärtom - samtidigt; för att sedan byta roll och finna sig själv i samma sits.

Klurigt, det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prince spenderar nog halva natten som pitcher; och andra halvan som receiver.

Eller tvärtom - samtidigt; för att sedan byta roll och finna sig själv i samma sits.

Klurigt, det där.

Prince med multi-skitzophreni; aah, whatta night! Multiple-orgasms doesn't half describe it...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...