Jump to content

Undertext till AVP


MarkusE
 Share

Recommended Posts

Jag behöver hjälp med att få mina undertexter att komma på rätt plats.

jag läste på något forum kanske detta att om man änrade första repliken och sista repliken så ändrades dom som är i mellan lika mycket.. Men nu när jag ska lägga in undertexter så ändrar jag första texten och sista texten men inget händer har testa lite saker med "subtitle workshop" men det funkar inte alls bra. Så nu undrar jag om någon skulle vilja vara skit sjyyst attt hjälpa mig att ändra texterna.

Här är lite hjälp för dom som vill hjälpa mig:

Första texten ska vara på 00:03:18,268 (<i>Oidentifierad värme signal.) och sista ska vara på 01:25:32,196 (Har den!).

Jag hoppas att någon vill vara snäll och ändra min text för jag orkar inte mer nu har suttit i 2 timmar att försöka. Säg till om det är något mer som jag ska tilläga för att göra det enklare för mig eller för er.

Man skulle ju kunna lägga till replik en för en men då förstör man ju filmen genom att kolla på hela med avbrot så fort någon säger något.

Alien_vs.srt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag har redan tankat 5 st undertexter och hittar inga fler.

Snälla är det ingen som kan fixa min undertext eller åtminstonde säga ett program som man kan göra som jag sa i min första post?!

EDIT: Jag beöhver ingen hjälp hittade slutligen ett program som fixade undertexten. :rolleyes:

Redigerad av MarkusE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...