Jump to content

Crash,


Aftermath
 Share

Recommended Posts

Hej, jag har ett stort (eller vad ni vill kalla de) problem.

Jag har GTA:VC till PC, och jag har precis börjat modda till de, bilar osv.

I alla fall, Jag installera spelet. Börja leta efter bilar och sådant på GTAsajtens mods grejs. Ok, då var modsen installerade och det är dags att spela! Jag gör en save/gubbe, och filmen börjar.

Då var den färdig. Nu börjar spelandet, då åker jag till hotellet och snackar med han ( kommer inte ihåg vad han heter, han som blir sur för man har blivit anfallen/rånad under äffaren. )

Efter det åker jag tillbaka till Rosenberg men 20m där ifrån crashar spelet sig. Det är alltid så! det är som en fyrkant du bara kan vara i, annars crashar spelet sig. Kan inte ens åka till bron över till den andra ön! Det kommer upp en ruta som säger "gtavicecity.exe har stött på ett problem och måste avslutas" Och så frågar den om man vill rappotera detta. "Skicka" "Skicka inte", vad jag än trycker på stängs spelet av ändå.

Vore VÄLDIGT tacksam om nån vet någonting om detta och hjälper mig. Tack på förhand.

MvH, karlberg.

Redigerad av Aftermath
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt vad som kan vara orsaken till detta. Gå in på "alternativ" under spelet och se om du kan göra något. Kolla i fall du har det som krävs, systemkraven borde väll inte vara så höga. Jag har VC på Xbox. :P

Prova med att uppdatera drivrutinerna för ditt grafikkort.

Hah! det fungera! tack så hemskt mycket, skall tänka på det nästa gång "uppgradera grafik-drivrutiner."

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...