Jump to content

Hjläp mig!!


nikolastanic
 Share

Recommended Posts

hejh kan nån hjälpa mig med en sak?jag har köpt allt som man kan tjäna på i stan.ja tjänar på allt utom kaufman cabs och malibu club.har nån nåra tips hur man ska klara malibuclub racet?? det e så j*vla svårt!och när man har gjort det där limoracet när man inte får sakta ner för då sprängs bilen..när man gjort det finns det ju inga uppdrag längre föutom malibu och et o ja har bara klarat 39 %.snälla nån hjälp mig//nikola

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försök att krascha in i hans bil i första kurvan till vänster, då jag gjorde det blev han helt slö. Han slutade att köra, han körde in i en gränd och stod där så jag kunde lugnt köra i mål. Sen är det ju bara att du hittar alla Rampages, Hidden Packages, Stuntjumps, gör alla polis, ambulans, brandkår, pizzauppdrag, rånar 15 affärer, så borde du ha 100% om du gjort allt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok tack så jätte mycket!!men nu är jag på keep your friends close och jag klarar allt men när ja kommer till sonny forelli dör jag direkt har han skottsäker väst eller..tacksam till svar//nikola

du kanske har missat en grej som alla har gjort typ....att på poleposition så ska du låte den där tjejen strippa för di gi typ en kvart ....då har du klarat ddden byggnaden...hajjaru?...och då kommer de mer uppdrag!...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...