Jump to content

har varit med om nått hemskt


Space Hunter2001
 Share

Recommended Posts

idag jag var ute och surfade på ebay helt normalt och sänn så såg jag att någonting var uppe jag klickade på det och då stog det att jag hade surfat med nån uppkopling i nån timme tror jag jag belv jätte skraj och sänn stog det a bill will be sent to you directly då klickade jag ner rutan på direckten nån som har råkat ut för det här så snälla hjälp mig :'( :'( :'( P.S jag vill också varna er nu

>-----------Edit------------------------------------->

nu har jag hittat programet men det går ej att ta bort det det står typ åtkomst nekad och när jag ska avinstalera det går det ej nu har jag till och med försökt att tabort det i regstret men inte det heller

Program namn:MHL nått slags date program

Redigerad av Space Hunter2001
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

idag jag var ute och surfade på ebay helt normalt och sänn så såg jag att någonting var uppe jag klickade på det och då stog det att jag hade surfat med nån uppkopling i nån timme tror jag jag belv jätte skraj och sänn stog det a bill will be sent to you directly då klickade jag ner rutan på direckten nån som har råkat ut för det här så snälla hjälp mig :'( :'( :'( P.S jag vill också varna er nu

Vad har du för säkerhetsnivå på browsern? Har man för låg kan okända program installeras på datan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...