Jump to content

Går inte återställa?


cobb
 Share

Recommended Posts

Nu fattar jag ingenting :S

När jag laddade ner en bil-mod så fick jag med en txd, en dff en bak-fil (vad är det?!?) och ett litet program eller nåt som gjorde att det skulle bli reflection på bilen. Man fick välja vilken fil som skulle "reflection" och bara trycka ok eller nåt.

Jag vill alltså nu ha tillbaka den gamla bilens utseénde och egenskaper, eftersom att spelet stannar upp när jag ska göra ett uppdrag för CJ som heter typ "Test run". Det jag gjort är att jag ändrat tillbaka till de gamla "siffrorna" i följande:

Handling - nu är det som det var innan

Carmods - nu är det som det var innan

Carcols - nu är det som det var innan

Vehicle - nu är det som det var innan

Jag har alltså INTE tagit tillbaka den gamla dff-filen eller txd-filen till "sentinel" (den bilen jag ska återställa). Jag skulle vara väldigt tacksam om någon kunde skicka sentinel.dff och sentinel.tx (antar att båda behövs) till mig. Filerna finns i "SanAndreas/models/gta3.img". Vore väldigt schysst!!

Jag antar att det är därför som inte bilen blivit återställd!

Redigerad av cobb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ha en backup att den gamla dff filen om, du skall ha tillbaka en modd. Sedan kan jag inte det programmet så bra.

Och sedan har du gjort fyra trådar där du beskriver dina problem som kommit, ta det i den gamla tråden du har, tex, "jag har problem med denna och även detta" så blir det inte så mycket trådar :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ha en backup att den gamla dff filen om, du skall ha tillbaka en modd. Sedan kan jag inte det programmet så bra.

Och sedan har du gjort fyra trådar där du beskriver dina problem som kommit, ta det i den gamla tråden du har, tex, "jag har problem med denna och även detta" så blir det inte så mycket trådar ^_^

Jag ursäktar för lite många trådar:P

Men jag är nybörjare så jag vet inte så mycket, vilket ger mycket frågor :o

Men alltså hur ska jag kunna hitta den dff-filen? Jag har bara återställt alla "siffror" på bilen i handling och det, men bilen är en audi fortfarande ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sedan har du gjort fyra trådar där du beskriver dina problem som kommit, ta det i den gamla tråden du har, tex, "jag har problem med denna och även detta" så blir det inte så mycket trådar -_-

Precis.

Inte en tråd till om problem, du klagar för att du är nybörjare, i din första tråd bad jag dig läsa igenom uppsatta regler. Vilket du verkar ha haft svårt för!

En tråd till efter denna så åker du på en varning för spam.

Closed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...