Jump to content

Crash p.g.a mod?


cobb
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag har nu installerat typ 7 bilar till san andreas. Det har funkat perfekt hela tiden tills nu. När jag ska göra cj-uppdraget "Test Run" så stannar datorn med typ svart-skärm.. Efter att man fått se en film som brukar vara före alla uppdrag.

När jag tar ctrl+alt+delete står det att san andreas "svarar inte" och jag blir tvungen att starta om spelet.

Beror det på moddarna? För det konstiga är att när jag hade fem eller sex moddar så funkade det jättebra när jag spelade!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.. det kan stämma, för jag installerade en audi och ersatte "Sentinel" innan det hände. Jag installerade också en Mercedes som ersatte "Merit".. Någon som vet om det kan vara någpn av de bilarna som ska hämtas på uppdraget "Test run" ?

Men jag ska prova att avinstallera de två bilarna och ta tillbaka ändringarna.

Fortsätt gärna skriva vad ni tror..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Nu fattar jag ingenting :S

När jag laddade ner bilen så fick jag med en txd, en dff en bak-fil (vad är det?!?) och ett lite program eller nåt som gjorde att det skulle bli reflection på bilen. Man fick välja vilken fil som skulle "reflection" och bara trycka ok eller nåt.

Jag vill alltså n ha tillbaka den gamla bilens utseénde och egenskaper. Det jag gjort är att jag ändrat tillbaka till de gamla "siffrorna" i följande:

Handling - nu är det som det var innan

Carmods - nu är det som det var innan

Carcols - nu är det som det var innan

Vehicle - nu är det som det var innan

Men fortfarande är den bilen jag instsallerade kvar. Jag avinstallerade modden med "san andreas mod installer". Vad har jag glömt?

Borde man inte typ ta tillbaka den gamla dff.filen också? Isåfall hur hittar jag den?? Eller är det bak-filen som är sjuk, eller den där "reflection"?

Redigerad av cobb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...