Jump to content

Sista uppdraget


Frentza
 Share

Recommended Posts

Stanna inne på kontoret och skjut ner folk... efter en stund kommer det en video där Lance dyker upp. Skjut på Lance först så han springer iväg. Döda de på andra sidan rummet och bry dig inte om dom där nere. Spring efter Lance och skjut runt hörnet, och igen, och sen upp på trappan.

Gå ner i källaren(chansen finns att du träffar på fiender på väg ner) och hämta mer ammo till m4 och armor och liv. Sen upp till taket, skjut ner de du ser. När du kommit upp på taket, så sätt dig brevid tunnorna som är precis brevid dig och ta skydd. Man kan skjuta Lance direkt och alla hans vänner om man är bra på att sikta... men med analog spak är det inte så lätt som när jag senast spelade det på. I alla fall, bakom tunnorna träffade de inte ett skott. Satt bara där och skjöt ner dom i min egen takt. Gå ner igen, ta första vägen in till vänster så borde du komma in där du gick efter Lance första gången.

Ta fram det kraftigaste vapnet du har, och spring framför ditt rum. En cutscene kommer, ta fram vapnet och sikta för Sonny's huvud. Du behöver inte döda de 2 andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller skaffa en Minigun med ca 3000 skott ställ dig utanför kontoret och skjut på allt som rör sig...behövs bara ett skott på alla och du kan döda Lance innan han springer iväg vilket jag ej rekomenderar eftersom man inte får höra Tommy skrika "This is The Last Dance for Lance Vance".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Efter att ha klarat av sista uppdraget, vad e meningen med att alla ringer till mobilen hela tiden? Blir det fler uppdrag fast man har klarat storymoden?

annars känns det jävligt jobbigt att sitta o höra folks onödiga prat i evigheter och inte kunna ba lägga på så som man kan göra på San Andreas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...